prikaz prve stranice dokumenta Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga

Žutić, Manja
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Žutić, M. (2021). Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510

Žutić, Manja. "Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510

Žutić, Manja. "Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510

Žutić, M. (2021). 'Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 27.09.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510

Žutić M. Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 27.09.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510

M. Žutić, "Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:965510

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.