specijalistički diplomski stručni
Utjecaj globalne krize na poslovnu komunikaciju u turizmu na odabranom primjeru hrvatskih turističkih agencija

Kovačević, Elena
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Kovačević, E. (2021). Utjecaj globalne krize na poslovnu komunikaciju u turizmu na odabranom primjeru hrvatskih turističkih agencija (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:585698

Kovačević, Elena. "Utjecaj globalne krize na poslovnu komunikaciju u turizmu na odabranom primjeru hrvatskih turističkih agencija." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:585698

Kovačević, Elena. "Utjecaj globalne krize na poslovnu komunikaciju u turizmu na odabranom primjeru hrvatskih turističkih agencija." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:585698

Kovačević, E. (2021). 'Utjecaj globalne krize na poslovnu komunikaciju u turizmu na odabranom primjeru hrvatskih turističkih agencija', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 09.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:585698

Kovačević E. Utjecaj globalne krize na poslovnu komunikaciju u turizmu na odabranom primjeru hrvatskih turističkih agencija [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 09.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:585698

E. Kovačević, "Utjecaj globalne krize na poslovnu komunikaciju u turizmu na odabranom primjeru hrvatskih turističkih agencija", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:585698

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.