Marević, I. (2021). Strateška analiza manifestacijskog turizma u Hrvatskoj na primjeru Zagreb Food Film Festivala (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:516655
Marević, Ivan. "Strateška analiza manifestacijskog turizma u Hrvatskoj na primjeru Zagreb Food Film Festivala." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:516655
Marević, Ivan. "Strateška analiza manifestacijskog turizma u Hrvatskoj na primjeru Zagreb Food Film Festivala." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:516655
Marević, I. (2021). 'Strateška analiza manifestacijskog turizma u Hrvatskoj na primjeru Zagreb Food Film Festivala', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:516655
Marević I. Strateška analiza manifestacijskog turizma u Hrvatskoj na primjeru Zagreb Food Film Festivala [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:516655
I. Marević, "Strateška analiza manifestacijskog turizma u Hrvatskoj na primjeru Zagreb Food Film Festivala", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:516655