prikaz prve stranice dokumenta Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb

Križan, Tea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Križan, T. (2021). Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543

Križan, Tea. "Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543

Križan, Tea. "Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543

Križan, T. (2021). 'Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543

Križan T. Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543

T. Križan, "Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.