Križan, T. (2021). Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543
Križan, Tea. "Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543
Križan, Tea. "Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543
Križan, T. (2021). 'Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543
Križan T. Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543
T. Križan, "Značaj brendiranja u hotelijerstvu na primjeru hotela The Westin Zagreb", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:129543