Matulec, L. (2021). Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240
Matulec, Lea. "Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240
Matulec, Lea. "Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240
Matulec, L. (2021). 'Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240
Matulec L. Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240
L. Matulec, "Analiza alata odnosa s javnošću i njihova uloga u unapređenju poslovanja turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:765240