Mihić, A. (2021). Uloga influencera u prodaji i promociji proizvoda na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548957
Mihić, Andrija. "Uloga influencera u prodaji i promociji proizvoda na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548957
Mihić, Andrija. "Uloga influencera u prodaji i promociji proizvoda na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548957
Mihić, A. (2021). 'Uloga influencera u prodaji i promociji proizvoda na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548957
Mihić A. Uloga influencera u prodaji i promociji proizvoda na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548957
A. Mihić, "Uloga influencera u prodaji i promociji proizvoda na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548957