prikaz prve stranice dokumenta Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru

Lepen, Hrvoje
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Lepen, H. (2021). Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159

Lepen, Hrvoje. "Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159

Lepen, Hrvoje. "Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159

Lepen, H. (2021). 'Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.11.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159

Lepen H. Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 30.11.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159

H. Lepen, "Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.