Lepen, H. (2021). Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159
Lepen, Hrvoje. "Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159
Lepen, Hrvoje. "Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159
Lepen, H. (2021). 'Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159
Lepen H. Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159
H. Lepen, "Analiza korisnosti internetskog oglašavanja za promociju obrta bez internetske prodaje na odabranom primjeru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:575159