Barac, E. (2021). Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za planinarska putovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:306663
Barac, Erika. "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za planinarska putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:306663
Barac, Erika. "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za planinarska putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:306663
Barac, E. (2021). 'Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za planinarska putovanja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:306663
Barac E. Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za planinarska putovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:306663
E. Barac, "Analiza poslovnog modela turističke agencije specijalizirane za planinarska putovanja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:306663