prikaz prve stranice dokumenta Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula

Maravić, Mirna
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Maravić, M. (2021). Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931

Maravić, Mirna. "Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931

Maravić, Mirna. "Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931

Maravić, M. (2021). 'Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931

Maravić M. Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931

M. Maravić, "Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.