Maravić, M. (2021). Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931
Maravić, Mirna. "Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931
Maravić, Mirna. "Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931
Maravić, M. (2021). 'Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931
Maravić M. Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931
M. Maravić, "Mogućnost unaprjeđenja wellness usluga na primjeru tvrtke Arena Hospitality Pula", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:000931