Modlic, B. (2021). Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o. (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255
Modlic, Barbara. "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255
Modlic, Barbara. "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255
Modlic, B. (2021). 'Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 14.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255
Modlic B. Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 14.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255
B. Modlic, "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255