Kirin, M. (2018). Marketinški i financijski aspekt unaprjeđenja procesa operativnog menadžmenta na primjeru odabranog hotela (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:420793
Kirin, Marin. "Marketinški i financijski aspekt unaprjeđenja procesa operativnog menadžmenta na primjeru odabranog hotela." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:420793
Kirin, Marin. "Marketinški i financijski aspekt unaprjeđenja procesa operativnog menadžmenta na primjeru odabranog hotela." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:420793
Kirin, M. (2018). 'Marketinški i financijski aspekt unaprjeđenja procesa operativnog menadžmenta na primjeru odabranog hotela', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:420793
Kirin M. Marketinški i financijski aspekt unaprjeđenja procesa operativnog menadžmenta na primjeru odabranog hotela [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:420793
M. Kirin, "Marketinški i financijski aspekt unaprjeđenja procesa operativnog menadžmenta na primjeru odabranog hotela", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:420793