Kosović, K. (2021). Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269
Kosović, Koraljka. "Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269
Kosović, Koraljka. "Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269
Kosović, K. (2021). 'Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269
Kosović K. Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269
K. Kosović, "Ljubavna priča kao element brendiranja destinacije u hrvatskom turizmu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:131269