Pristup korisnicima matične ustanove
Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok
Veleučilište VERN
APA 6th Edition Džeko, J. (2020). Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905
MLA 8th Edition Džeko, Jana. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905
Chicago 17th Edition Džeko, Jana. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905
Harvard Džeko, J. (2020). 'Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905
Vancouver Džeko J. Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 15.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905
IEEE J. Džeko, "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Sali – Dugi otok", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:143905
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu