Funtek, M. (2020). Analiza promocijskih aktivnosti na digitalnim platformama na primjerima obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:007421
Funtek, Monika. "Analiza promocijskih aktivnosti na digitalnim platformama na primjerima obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:007421
Funtek, Monika. "Analiza promocijskih aktivnosti na digitalnim platformama na primjerima obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:007421
Funtek, M. (2020). 'Analiza promocijskih aktivnosti na digitalnim platformama na primjerima obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:007421
Funtek M. Analiza promocijskih aktivnosti na digitalnim platformama na primjerima obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:007421
M. Funtek, "Analiza promocijskih aktivnosti na digitalnim platformama na primjerima obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:007421