Strikić, L. (2020). Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:720253
Strikić, Luka. "Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:720253
Strikić, Luka. "Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:720253
Strikić, L. (2020). 'Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:720253
Strikić L. Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:720253
L. Strikić, "Oblikovanje promocijskog programa u funkciji rebrandinga odabranog restorana", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:720253