Brankov, M. (2020). Studija slučaja: komunikacijska strategija donacijskog programa Generacija Now Hrvatskog Telekoma (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:572637
Brankov, Marijana. "Studija slučaja: komunikacijska strategija donacijskog programa Generacija Now Hrvatskog Telekoma." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:572637
Brankov, Marijana. "Studija slučaja: komunikacijska strategija donacijskog programa Generacija Now Hrvatskog Telekoma." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:572637
Brankov, M. (2020). 'Studija slučaja: komunikacijska strategija donacijskog programa Generacija Now Hrvatskog Telekoma', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:572637
Brankov M. Studija slučaja: komunikacijska strategija donacijskog programa Generacija Now Hrvatskog Telekoma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:572637
M. Brankov, "Studija slučaja: komunikacijska strategija donacijskog programa Generacija Now Hrvatskog Telekoma", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:572637