Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske

Ana-Marija Tot (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Tot, A. M. (2018). Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762

Tot, Ana Marija. "Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762

Tot, Ana Marija. "Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762

Tot, A. M. (2018). 'Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762

Tot AM. Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762

A. M. Tot, "Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762