Galić, F. (2020). Značaj proaktivne prodaje u hotelima na odabranim primjerima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:457647
Galić, Filip. "Značaj proaktivne prodaje u hotelima na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:457647
Galić, Filip. "Značaj proaktivne prodaje u hotelima na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:457647
Galić, F. (2020). 'Značaj proaktivne prodaje u hotelima na odabranim primjerima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:457647
Galić F. Značaj proaktivne prodaje u hotelima na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:457647
F. Galić, "Značaj proaktivne prodaje u hotelima na odabranim primjerima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:457647