Rinčić, K. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odnose s javnošću na primjeru Ledo King "Kralj užitka" (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:132801
Rinčić, Karla. "Utjecaj društvenih mreža na odnose s javnošću na primjeru Ledo King "Kralj užitka"." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:132801
Rinčić, Karla. "Utjecaj društvenih mreža na odnose s javnošću na primjeru Ledo King "Kralj užitka"." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:132801
Rinčić, K. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odnose s javnošću na primjeru Ledo King "Kralj užitka"', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:132801
Rinčić K. Utjecaj društvenih mreža na odnose s javnošću na primjeru Ledo King "Kralj užitka" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:132801
K. Rinčić, "Utjecaj društvenih mreža na odnose s javnošću na primjeru Ledo King "Kralj užitka"", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:132801