Kukec, V. (2020). Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:899107
Kukec, Valentina. "Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:899107
Kukec, Valentina. "Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:899107
Kukec, V. (2020). 'Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:899107
Kukec V. Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:899107
V. Kukec, "Strategija integrirane marketinške komunikacije novog wedding resorta u funkciji jačanja turizma vjenčanja", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:899107