Malinarić, J. (2020). Analiza motiva za kupovinu sadržaja u besplatnim igrama za mobilne uređaje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:092777
Malinarić, Jelena. "Analiza motiva za kupovinu sadržaja u besplatnim igrama za mobilne uređaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:092777
Malinarić, Jelena. "Analiza motiva za kupovinu sadržaja u besplatnim igrama za mobilne uređaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:092777
Malinarić, J. (2020). 'Analiza motiva za kupovinu sadržaja u besplatnim igrama za mobilne uređaje', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:092777
Malinarić J. Analiza motiva za kupovinu sadržaja u besplatnim igrama za mobilne uređaje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:092777
J. Malinarić, "Analiza motiva za kupovinu sadržaja u besplatnim igrama za mobilne uređaje", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:092777