Malobabić, H. (2020). Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić, Hana. "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić, Hana. "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova." Završni rad, Veleučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić, H. (2020). 'Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 04.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić H. Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2020 [pristupljeno 04.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
H. Malobabić, "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326