Malobabić, H. (2020). Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić, Hana. "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić, Hana. "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić, H. (2020). 'Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
Malobabić H. Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326
H. Malobabić, "Analiza uloga digitalnih influencera u promociji odabranih modnih brendova", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:379326