Galetović, T. (2018). Gastronomske emisije kao element TV promocije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811221
Galetović, Tin. "Gastronomske emisije kao element TV promocije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811221
Galetović, Tin. "Gastronomske emisije kao element TV promocije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811221
Galetović, T. (2018). 'Gastronomske emisije kao element TV promocije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811221
Galetović T. Gastronomske emisije kao element TV promocije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811221
T. Galetović, "Gastronomske emisije kao element TV promocije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:811221