Šućur, M. (2019). Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur, Melani. "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur, Melani. "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur, M. (2019). 'Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur M. Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
M. Šućur, "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379