Đekić, G. (2024). Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić, Greta. "Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva." Undergraduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić, Greta. "Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva." Undergraduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić, G. (2024). 'Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić G. Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
G. Đekić, "Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747