Burić, R. (2023). Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić, Romina. "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić, Romina. "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji." Graduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić, R. (2023). 'Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji', Graduate thesis, VERN University , accessed 12 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
Burić R. Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2025 March 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409
R. Burić, "Analiza stavova potrošača prema virtualnoj stvarnosti u marketinškoj komunikaciji", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:264409