Marinov, V. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov, V. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
Marinov V. Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108
V. Marinov, "Utjecaj društvenih mreža na odabir turističke destinacije kod generacije Z", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046108