Tot, A. M. (2020). Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056
Tot, Ana Marija. "Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056
Tot, Ana Marija. "Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056
Tot, A. M. (2020). 'Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske', Master's thesis, VERN University , accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056
Tot AM. Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056
A. M. Tot, "Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056