Lasić, A. (2019). Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, A. (2019). 'Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić A. Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
A. Lasić, "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856