Lasić, A. (2019). Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, A. (2019). 'Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 16 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić A. Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2021 January 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
A. Lasić, "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856