Bituh, H. (2019). Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh, H. (2019). 'Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 05 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh H. Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2025 January 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
H. Bituh, "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225