prikaz prve stranice dokumenta Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije

Bituh, Helena
VERN University

Cite this document

Bituh, H. (2019). Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh, H. (2019). 'Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 07 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Bituh H. Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 April 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

H. Bituh, "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225

Please login to the repository to save this object to your list.