master's thesis
usage of guerrilla communication in the Croatian advertising agencies

Nicole Dvorneković (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Dvorneković, N. (2018). Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković, Nicole. "Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković, Nicole. "Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković, N. (2018). 'Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković N. Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

N. Dvorneković, "Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255