Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
usage of guerrilla communication in the Croatian advertising agencies

Nicole Dvorneković (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Dvorneković, N. (2018). Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković, Nicole. "Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković, Nicole. "Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković, N. (2018). 'Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 12 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

Dvorneković N. Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255

N. Dvorneković, "Primjena gerilske komunikacije u hrvatskim reklamnim agencijama", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:834255