Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The impact of new digital trends of business to the development strategy of hotel enterprise Ilirija d. d.

Mate Pešić (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Pešić, M. (2018). Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010

Pešić, Mate. "Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010

Pešić, Mate. "Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010

Pešić, M. (2018). 'Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 13 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010

Pešić M. Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d. [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010

M. Pešić, "Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010