Talajić, M. (2022). Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić, Matea. "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić, Matea. "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić, M. (2022). 'Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić M. Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
M. Talajić, "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734