master's thesis
Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske

Tot, Ana-Marija
VERN University

Cite this document

Tot, A. M. (2020). Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056

Tot, Ana Marija. "Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056

Tot, Ana Marija. "Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056

Tot, A. M. (2020). 'Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske', Master's thesis, VERN University , accessed 03 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056

Tot AM. Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 August 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056

A. M. Tot, "Analiza komunikacijskih i koordinacijskih aktivnosti Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u funkciji brendiranja Republike Hrvatske", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:845056

Islandora Bookmark - Please login to use this feature