prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije

Slačanac, Borna
VERN University

Cite this document

Slačanac, B. (2020). Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, B. (2020). 'Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 01 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac B. Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2021 August 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

B. Slačanac, "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Islandora Bookmark - Please login to use this feature