prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije

Slačanac, Borna
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Slačanac, B. (2020). Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, Borna. "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac, B. (2020). 'Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Slačanac B. Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2020 [cited 2020 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

B. Slačanac, "Utjecaj personaliziranog marketinškog sadržaja na stavove i odluke pri kupnji kod studentske populacije", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:014924

Islandora Bookmark - Please login to use this feature