prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine

Kolegjeraj, Izabella
VERN University

Cite this document

Kolegjeraj, I. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj, I. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj I. Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

I. Kolegjeraj, "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Please login to the repository to save this object to your list.