pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn vern:2843 thesis "Brendiranje odabranog proizvoda i osobe" "Zmijarević, Ana-Maria" vern:2578 thesis "Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu" "Badurina, Mateo" vern:2572 thesis "Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača" "Zubak, Helena" vern:2421 thesis "Interni marketing u bankarskom sektoru" "Blažan, Sara" vern:2179 thesis "Komparacija mjera ekonomske politike uspostavljenih radi prevladavanja stagnacije u gospodarstvu uzrokovane pandemijom" "Ljuban, Marko" vern:2140 thesis "Online i offline osobna preporuka prilikom odluke o kupovini" "Prenka, Emanuel" vern:2041 thesis "Svjesnost uloge obitelji orijentacije prilikom formiranja potrošačkih stavova pripadnika Z generacije" "Palić, Marija" vern:2040 thesis "Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga" "Žutić, Manja" vern:1745 thesis "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije" "Zošak, Kim" efos:3774 dissertation "UTJECAJ EKOSUSTAVA PODUZEĆA NA ORGANIZACIJSKE FAKTORE KOJI POTIČU PODUZETNIČKU AKTIVNOST ZAPOSLENIKA" "Bekić, Ivana" vern:1671 thesis "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom" "Pavlec, Dora" vern:1305 thesis "Novi oblici promotivnih aktivnosti putem Instagrama na odabranim primjerima" "Tkalčec, Caroline" vern:1287 thesis "Organizacijski čimbenici kao poticaj provedbe novih poslovnih aktivnosti zaposlenika unutar organizacije" "Džajić, Dragana" vern:1405 thesis "Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda" "Zokić, Anamarija" vern:1404 thesis "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti" "Masle, Marin" vern:1155 thesis "Promotivna aktivnost raznovrsnih elemenata ponude cvjetnog ateljea" "Perić, Matej" vern:1093 thesis "Analiza hrvatske tekstilne industrije na primjeru odabranog poduzeća i brenda" "Gradiški, Rahela" vern:1077 thesis "Unapređenje promocijskog programa salona vjenčanica" "Karamatić, Ana" vern:1056 thesis "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu" "Špišić, Bruno" vern:695 thesis "Brendiranje hrvatskih otoka na odabranim primjerima" "Božičković, Nina" vern:698 thesis "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina" "Lovrec, Matko" vern:726 thesis "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća" "Priselac, Sindy" vern:708 thesis "Ponašanje potrošača pri odabiru polovnih automobila" "Rezo, Hrvoje" vern:561 thesis "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača" "Dudović, Patrik" vern:574 thesis "Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga" "Martinović, Dora" vern:570 thesis "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača" "Gladović, Dejan" vern:484 thesis "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije" "Veggian, Luca" vern:324 thesis "Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije" "Jerković, Ivana" vern:205 thesis "Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti" "Marić, Anđela"