TY - THES ID - vern:2843 TI - Brendiranje odabranog proizvoda i osobe AU - Zmijarević, Ana-Maria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:2578 TI - Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu AU - Badurina, Mateo DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:2572 TI - Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača AU - Zubak, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:2421 TI - Interni marketing u bankarskom sektoru AU - Blažan, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:2179 TI - Komparacija mjera ekonomske politike uspostavljenih radi prevladavanja stagnacije u gospodarstvu uzrokovane pandemijom AU - Ljuban, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:2140 TI - Online i offline osobna preporuka prilikom odluke o kupovini AU - Prenka, Emanuel DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:2041 TI - Svjesnost uloge obitelji orijentacije prilikom formiranja potrošačkih stavova pripadnika Z generacije AU - Palić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:2040 TI - Percepcija Y i Z generacije o alatima direktnog marketinga AU - Žutić, Manja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1745 TI - Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije AU - Zošak, Kim DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efos:3774 TI - UTJECAJ EKOSUSTAVA PODUZEĆA NA ORGANIZACIJSKE FAKTORE KOJI POTIČU PODUZETNIČKU AKTIVNOST ZAPOSLENIKA AU - Bekić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1671 TI - Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom AU - Pavlec, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1305 TI - Novi oblici promotivnih aktivnosti putem Instagrama na odabranim primjerima AU - Tkalčec, Caroline DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1287 TI - Organizacijski čimbenici kao poticaj provedbe novih poslovnih aktivnosti zaposlenika unutar organizacije AU - Džajić, Dragana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1405 TI - Razvoj i tržišno pozicioniranje Dubrovnika kao brenda AU - Zokić, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1404 TI - Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti AU - Masle, Marin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1155 TI - Promotivna aktivnost raznovrsnih elemenata ponude cvjetnog ateljea AU - Perić, Matej DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1093 TI - Analiza hrvatske tekstilne industrije na primjeru odabranog poduzeća i brenda AU - Gradiški, Rahela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1077 TI - Unapređenje promocijskog programa salona vjenčanica AU - Karamatić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:1056 TI - Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu AU - Špišić, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:695 TI - Brendiranje hrvatskih otoka na odabranim primjerima AU - Božičković, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:698 TI - Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina AU - Lovrec, Matko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:726 TI - Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća AU - Priselac, Sindy DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:708 TI - Ponašanje potrošača pri odabiru polovnih automobila AU - Rezo, Hrvoje DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:561 TI - Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača AU - Dudović, Patrik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:574 TI - Promocija uzgajališta morske ribe s aspekta koncepcije društvenog marketinga AU - Martinović, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:570 TI - Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača AU - Gladović, Dejan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:484 TI - Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije AU - Veggian, Luca DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:324 TI - Unapređenje internog marketinga u poslovanju vinarije AU - Jerković, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - vern:205 TI - Uloga marketinga u hotelijerstvu pri promicanju kulturnih i tradicijskih vrijednosti AU - Marić, Anđela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -