prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima

Radonić, Tamara
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Radonić, T. (2019). Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, Tamara. "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić, T. (2019). 'Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Radonić T. Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

T. Radonić, "Društveni mediji kao kanal korporativnih komunikacija na odabranim primjerima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:872010

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.