Vidović, S. (2018). Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573
Vidović, Sara. "Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573
Vidović, Sara. "Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573
Vidović, S. (2018). 'Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573
Vidović S. Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 11.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573
S. Vidović, "Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573