Pristup korisnicima matične ustanove
Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji
Sveučilište VERN
Talajić, M. (2022). Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić, Matea. "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić, Matea. "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić, M. (2022). 'Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Talajić M. Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
M. Talajić, "Pridobivanje gledatelja infotainment sadržajem – analiza informativne emisije na komercijalnoj televiziji", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:778734
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.