prikaz prve stranice dokumenta Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću

Drljan, Ema
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Drljan, E. (2022). Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799

Drljan, Ema. "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799

Drljan, Ema. "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799

Drljan, E. (2022). 'Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 17.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799

Drljan E. Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 17.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799

E. Drljan, "Uvođenje sustava upravljanja odnosima s kupcima kao potpore donošenju poslovnih odluka u odabranom poduzeću", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:187799

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.