Jensch, M. L. (2025). Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch, M. L. (2025). 'Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
Jensch ML. Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341
M. L. Jensch, "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341