diplomski rad
Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija

Jensch, Marija Lena
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Jensch, M. L. (2025). Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch, Marija Lena. "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch, M. L. (2025). 'Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Jensch ML. Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

M. L. Jensch, "Analiza posvećenosti društveno odgovornom poslovanju odabranih trgovačkih lanaca na temelju korištenih marketinških strategija", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:592341

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.