prikaz prve stranice dokumenta Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća

Čakanović, Tihana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Čakanović, T. (2019). Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, Tihana. "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović, T. (2019). 'Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Čakanović T. Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

T. Čakanović, "Usklađenost promidžbenih poruka s percepcijom društveno odgovornog poslovanja odabranih telekomunikacijskih poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:233245

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.