prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača

Bionda, Ivona
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bionda, I. (2019). Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364

Bionda, Ivona. "Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364

Bionda, Ivona. "Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364

Bionda, I. (2019). 'Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364

Bionda I. Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364

I. Bionda, "Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.