prikaz prve stranice dokumenta Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza

Franković, Sanja
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Franković, S. (2019). Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, Sanja. "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković, S. (2019). 'Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Franković S. Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

S. Franković, "Uspostava korporativnih komunikacija na primjeru kompanije u segmentu proizvodnje prirodne kozmetike - studija slučaja Biobaza", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:269186

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.