prikaz prve stranice dokumenta Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke

Horvat, Nikola
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Horvat, N. (2019). Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat, N. (2019). 'Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Horvat N. Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

N. Horvat, "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.