prikaz prve stranice dokumenta Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca

Opravić, Sara
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Opravić, S. (2018). Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, Sara. "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić, S. (2018). 'Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Opravić S. Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

S. Opravić, "Analiza korporativnih komunikacija na primjeru trgovačkog lanca", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:555095

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.