prikaz prve stranice dokumenta Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box

Sablić, Klara
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Sablić, K. (2018). Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić, Klara. "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić, Klara. "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić, K. (2018). 'Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Sablić K. Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

K. Sablić, "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.