prikaz prve stranice dokumenta Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt

Jurišić, Ivan
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Jurišić, I. (2018). Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić, I. (2018). 'Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić I. Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

I. Jurišić, "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.